sâmbătă, 3 iunie 2017

O abordare interesanta despre regimul alimentar cu un campion national la culturism.

vineri, 2 iunie 2017

Keto

Este foarte la moda dieta ketogenica. Enervat de stratul de grasime care tot nu vrea sa plece am incercat si eu ultima saptamana si  a dat rezultate ... De la 80 la 78.6 in o saptamana ... Am taiat carbohidratii de tot si am crescut cantitatea de grasimi sanatoase din seminte, uleiuri si lactate. Trebuie avut grija sa mancam destule legume si fructe pentru echilibru.
Principiul ar fi sa obligam corpul ca sa arda exclusiv grasimi pentru energie, din moment ce nu mai are carbohidrati la dispozitie. Pana acum merge bine si am energie la un nivel foarte bun.

duminică, 21 mai 2017

Evolutie

Inca ma antrenez zilnic, 2 zile mai usor doar ceva flotari sa fie de intretinere . In rest 5 zile la sala ... Am crescut in masa musculara si acum sunt la 80 de kg desi inca nu sunt definit asa bine, am prins multa forta. Ma apropii de visul meu sa ajung la performanta unui muscle up ... Am lucrat o saptamana pe tractiuni, o saptamana forta la aparate, o saptamana definire cu repetari multe si exercitii de ardere pe principiul de intervale. Mai dau si pe la Budokan pentru sesiuni cu sensei Doru.
Ma lupt cu dieta si incerc sa o imbunatatesc continuu.  Acum incerc si un FAt Burner sa vedem cum merge.

Pentru 40 de ani si spondilita anchilozanta e foarte bine

duminică, 19 martie 2017

15 min "FURIOUS FAT BURNER 2" Home HIIT Cardio Workout / Burn Fat Fast (...

Un antrenament foarte tare care te transpira ca dracu :) Il recomand cu caldura, intensitatea este la meiu spre avansat, daca sunteti incepatori faceti cu 10 secunde pentru inceput.

marți, 7 iunie 2016

Selfie

După o luna de abdomene cat de cat focusate. Nu e rău pentru un om care se antrenează acasă :) Nu e foarte greu, trebuie doar sa vrei, dai drumul la program,  papica curatica,  apa și mișcare. Enjoy your own program :))))

joi, 12 mai 2016

Obiectiv nou

A trecut un an de cand nu am mai postat. Am ramas bine ca si kilograme, in zona 76 desi nu am mai urmarit acele obiective indraznete  ... Nu m-am mai omorat foarte mult cu antrenamentele din cauza serviciului dar si a biliardului. Insa am gasit in fiecare zi timp pentru stretching, abdomene, flotari ... Cand imi duc pititca la scoala acolo este o bara de care ma mai agat. Vorba cuiva intelept, importanta nu este cantitatea ci sa faci in fiecare zi ...
Dupa paste am decis sa scap si de burtica ce a mai ramas si am un nou target pe zi 500 de abdomene. De toate felurile, in serii de 20-30 , 250 dimineata si 250 seara, ce, Sigur e ca targetez toti muschii, inclusiv oblici.
O data pe saptamana ajung la sala pentru bicicleta sau bazin plus flotarile de rigoare dimineata si seara. Dupa o saptamana deja ma simt foarte bine, burta a mai scazut, digestia s-a imbunatatit. Deja am trecut de febra si le fac mai usor. Am de gand sa le cresc atunci cand voi putea sa fac serii de 50. Crazy :))