joi, 10 aprilie 2014

la lupta din nou

Am avut o perioada proasta, nu intelegeam de ce mi se intampla anumite lucruri. Cand totul parea sa mearga ok, corpul a cedat, prietenii au incetat sa fie prieteni, si dintr-o data te simti singur, nesigur. Parea ca faci ceva pe lumea asta, ca ceea ce faci sau spui conteaza pentru macar inca o persoana in afara de tine. Poti sa te duci pana la fund, cu conditia sa te ridici inapoi. Am fost acolo si extrem de dezamagit, dezorientat nesigur pe ceea ce sunt si ceea ce vreau sa fac.Extrem de singur.  Sunt convins ca nu sunt singurul si ca oricine a simtit asta macar o data in viata. Vine o zi ca se intampla ceva, sau nu se intampla si realizezi ca  foarte multe se intampla in mintea ta si de fapt conteaza cum vezi si abordezi tu lucrurile, si cum te vezi pe tine. Si zici la dracu cu toti haterii si cu prostii care iti fura energie si te incarca de negreala. ieri am mers prima oara la sala dupa operatie. In drum spre Gold GYm, mergand pe jos era un soare absolut superb. Sunt viu inca si pe drum. vedem unde va duce  dar voi cauta mereu forta interioara atunci cand am nevoie de ea. Este o forta pe care o avem cu totii dar cateodata nu stim sau nu mai vrem sa apelam la ea. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu