marți, 19 mai 2015

La treaba ...

Am avut o perioada de stagnare, acum am inceput din nou sa ma ocup de corpul meu.

Pe langa exercitiile de mobilitate am un target de minim 200 de abdomene pe zi  nu foarte grele pentru inceput, 100 pentru oblici neaparat. Scopul este sa obtin o tonifiere fara  sa obosesc foarte mult abdominalii si sa cresc in timp.

Dimineata dupa ce o duc la scoala pe cea mica am in drumul meu o bara. Dupa mai multe dimineti mi-am dat seama ca as putea sa ma agat de ea. Si asa fenomenul Bar Brothers a fost cel care m-a motivat foarte mult cand am inceput sa slabesc.
 Asa ca in fiecare dimineata  fac 3 seturi cu din 4 prize diferite ( departat, normal si apropiate si priza inversa pentru bicepsi).

Primul set este concentrat pe pozitiv, tractiunea efectiva cu coborare rapida, al doilea set pe negativ ( bara nu este foarte inalta si pot sa ma ajut de picioare sa sar in pozitia de sus apoi coborare incet, controlat incerc sa fie 10 secunde) iar ultimul set pe izometrie deocamdata 10 secunde pe pozitie.

O data pe saptamana mi-am propus la Gold Gym Colentina un antrenament cardio pe pe principiu High Intensity Interval Training - HIIT.

PS : la Gold Gym am intrat in vorba cu o doamna in varsta care mi-a spus ca tocmai facuse 1 ora pe banda :))) Foarte tare, deci ... SE POATE  sa faci miscare numai sa vrei !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu