duminică, 7 septembrie 2014

Constrangerea de a urma turma

Sociatatea de azi, oamenii care o formeaza te imping,
te constrang sa fii prost. Sa te alaturi turmei, sa

nu iesi din turma. Sa urmezi constangerile si ideile general acceptate. Sa faci parte dintr-o turma sau alta. Sa mananci si sa bei ce ne se impune ( ati auzit de potentiatorii de arome si stimulii de gust ? Care iti SPUN ca acel produs e foarte bun ? Care it dau DEPENDENTA ? )  Doamne fereste sa incerci sa spui ceva inteligent sau pasibil de a fi mai inteligent decat al lor. Sigur ati observat la servici, in familie sau de regula in orice grup. Este un general acceptat in fiecare entitate si daca spui sau faci altceva esti vazut ca un ciudat. Asa si ce ? De ce trebuie sa fim la fel ?     Vreti sa faceti ceva bun pentru voi nu tineti seama de ce zic altii, mai ales apropiatii. trageti pentru voi, pentru corpul si sanatatea voastra. NIMENI, dar NIMENI nu va face lucrurile pentru voi. Nu as fi reusit de la 96 de kg la 73 fara sa fiu consecvant si focusat. Cand se uita nevasta la televizor, eu ma antrenam, cand mi se spunea sa am grija sa nu slabesc prea mult zambeam si dadeam tot inainte.
Alegeti sa mancati sanatos si sa traiti sanatos. De cand am ales directia asta, am fost foarte surprins sa vad si sa aud cate legende urbane sunt facute impotriva legumelor sau fructelor. Nu exista diete, exista obiceiuri alimentare corecte pentru toata viata. Sa ne invatam pe noi si cel mai important sa ne invatam copii. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu