marți, 25 martie 2014

Ganduri

Mor ca nu pot sa fac sport. Au inceput si oasele sa ma doara de atata stat. Am inceput asa cum am zis mai fur cateva geno sau jumatati de flotari dar nu pot mai mult.Acum ca e mai cald am sa incep sa fac plimbari mai lungi in IOR.
 Daca inainte de operatie aveam 75 kg, dupa ajunsesem la 71. Acum am urcat pe la 73 asa. Sper sa ma mentin, am mai scapat in chestii dulci in ultimul timp din lipsa de ocupatie si oricum s-au mai lasat si muschii daca nu sunt antrenati. ma gandesc serios la pilates sa vedem cum va iesi



Am renuntat de fumat si in fiecare zi imi amintesc ca am ales sa fiu sanatos si nu am nevoie de tigara pentru ca nu ma ajuta la absolut nimic. Ma uit la cei care fumeaza si nu inteleg cum am putut face asta atata timp. pare stupid daca nu ai fumat niciodata.
Continui cu salatele si deocamdata o tin pe spanac cu patrunjel si ce o mai fi. pentru azi am spanac, loboda rosie, patrunjel, branza, alune , hrean. Bun bun bun !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu