vineri, 21 martie 2014

Nicotina - otrava si drogul nr. 1 in lume Nu mai vreau sa fiu nefericit si dependent


Stiam ca fumatul e daunator si tot bla blaul asta. Totusi ma complaceam
in continuare si declaram mereu ca e ultimul lucru despre sanatatea mea pe care trebuie sa il rezolv. Toti fumatorii se complac, chiar daca stiu riscurile de sanatate si ca arunca banii pe fereastra. 

Si eu desi nu imi placeau senzatiile oferite, credeam ca sunt un sprijin, o relaxare. cateodata fumezi ca sa fii intr-un grup. 
Tocmai ce am citit cartea dlui Allen Carr ( In sfarsit nefumator) si totul a devenit foaaarte clar. 
Dependent asta eram. Drogat. Si bineinteles era greu sa recunosc cum mama dracu bagam ceva in mine care ma omora in continuu. Asta era dependenta care iti spala creierul si te face sa cauti motive. 
Nici macar nu imi mai placea sa fumez iar seara aveam o greata continua. Si totusi continuam. Poate fi foarte usor sa decizi sa fii nefumator daca mental intelegi mecanismul la care am facut si eu click.
Corporatiile nenorocite fac bani pe urma dependentei fumatorilor, statul isi ia partea din accize si fraierii se imbolnavesc. Este drogul numarul 1 in lume si totusi nimeni nu l-a interzis. Mor mai multi oameni din cauza fumatului decat din cauza cocainei. Si totusi nu este interzis. Nicotina este "imbunatatita" in tigara cu o gramada de porcarii pe care daca le-ai avea in fata separat, sa zicem arsenic nu cred ca te-ai apropia de ele. 
Alege si tu sa nu mai fii nefericit , sa fii sanatos. Sa nu iti mai conduca viata nenorocitele de tigari si sa bagi bani nesimtitilor care le fac. cartea asta m-a ajutat sa vad si mai ales sa inteleg exact mecanismul prin care devenim dependenti, drogati. 
daca o vezi ca pe un sacrificiu sa renunti la nicotina, nu vezi corect problema. Este foarte usor daca vezi ca de fapt nu tu alegi sa fumezi, de fapt nu te relaxezi fumand, si nu este un sprijin in momentele grele. Este doar potolirea sevrajului atata tot. 
Daca esti fumator, incearca sa citesti aceasta carte. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu