miercuri, 9 iulie 2014

Antrenament in parc

Am descoperit in  Riviera parc din intamplare aparate de fitness, cateva mi s-au parut chiar interesante asa ca m-am apucat de treaba :)

 Barele de coborari pentru triceps in special. In ultimul timp am inceput sa imi duc intai corpul in spate antrenand lombarii si spatele si apoi cobor si ma ridic. Asa poti lucra triceps, spate si se activeaza de asemenea ceva din piept











Aparat ce simuleaza tractiunile, dar este mai usor si mai putin stresant pentru incheieturi. Asa am putut sa fac si eu muscle-up :)))) Chiar este interesant ca poti sa repeti toata miscarea de sub bara si pana deasupra. Se foloseste de greutatea ta, poti sa faci atat tractiuni normale cat si pentru biceps. Odata ajuns sus, poti sa faci doar acea parte ca si cum ai fi deasupra unei bari, lucrand piept si umeri. Permite de asemenea sa lucrezi si cu o singura mana, si cu rezultate bune pentru muschi , eu am facut serii de 7-8. In caz ca ai si copii cu tine, se poate folosi si din picioare, se lucreaza foarte bine si ii si dai uta pe nazdravani ! Mai sunt ceva aparate la care se pot lucra picioare sau un fel de spalier la care poti face ridicari de picioare pentru abdomen. In concluzie o iesire reusita, am sa mai merg acolo. 






























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu