joi, 24 iulie 2014

Momentele tale

Se intampla pentru multi dintre noi sa avem perioade grele din care se pare ca nu mai iesim. Din pacate asa e viata, nu va fi niciodata roz complet. Intrasem intr-o pasa neagra. Mi-am dat seama la un moment dat ( cu ajutorul unei prietene de suflet) ca trebuie sa gasesc ceva care sa ma faca sa ma bucur de fiecare zi. Asa ca in fiecare zi trebuie sa fac cel putin un lucru cu placere care sa ma faca sa zambesc. 
Poate fi orice, in ultimele zile ma distrez in drum spre servici cu un vechi cd cu muzica arabeasca, dar care imi place foarte mult. Il dau tare, pun ochelarii de soare si ma distreaza reactia oamenilor care ma vad ca pe un strain ( arab) hi hi hi ma ajuta si fata :))) Eu l-am denumit "momentul meu" pentru ca il inteleg doar eu. 
Gasiti-va si voi momentul vostru de bucurie ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu