vineri, 29 noiembrie 2013

Cele 500


Tot am zis ca  fac provocarea cu 500 de flotari saptamana asta. Parca timpul s-a comprimat si n-am avut timp in nici o zi. Dar vine un timp cand trebuie sa opresti caruselul asta al timpului si sa faci ceva numai pentru tine. Inchid telefonul, si gata. Nu mai conteaza unde merg dupa aia, ce fac maine... Testing, testing will power :))))))))))))))))) Am mai facut eu 300 de flotari dar de diverse forme si normal lucrau mai multi muschi. Acum am vrut sa ma testez cu aceeasi forma, cea clasica.

Serii de 30, 20 si 15, intr-o ora am fost gata. Tricepsul, pieptul si umerii su nt beton.  Poate sunt altii care fac cateva mii, pentru mine 500 e o mare victorie personala. 

Va urez succese multe si depasiti-va limitele






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu