joi, 28 noiembrie 2013

Ziua de picioare

De picioare fugim toti, nu stiu de ce. Poate unde este o grupa de muschi asa mare.Pana la urma  m-am urnit si am gasit timp de 1 ora sa raman in priza. Eu le ffac incet, focusat. Nu e nici o smecherie sa le faci repede sa scapi de ele. Te minti doar pe tine. 
Am facut ieri 3 seturi, fara pauza intre elemente 
1 set 
genoflexiuni 15 
genoflexiuni pe 1 picior - 15 ( ma cobor pana unde imi pot tine echilibrul bine, de exemplu primele 3-4 le-am facut pana jos, urmatoarele pana pe la jumatate. dar este important sa izolezi un singur picior. Cealalta varianta este sa cobori pe ambele picioare si sa te cobori pe unul singur)
ridicari pentru gambe - 15 normale, 15 cu calcaiele in afara, 15 cu calcaiele in interior
genoflexiuni cu saritura mainile spre tavan 15 
stat la perete picioare la 90 de grade ( primul set 1 minut, al doilea set 30 de secunde pe un picior alternativ, setul 3 2 minute pe ambele )
Ultimul stat la perete m-a terminat. Pe la 1 minut imi ardeau deja muschii. Am tras de mine, cred ca am speriat si vreun vecin cat am tipat la mine. Dar am zis 2 minute si am stat acolo. 
E important sa iti setezi provocari adhoc si sa le indeplinesti. Asa se mareste forta interioara. mind over body. cool. acum am febra :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu