sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Imi place sa ma antrenez

Zilele in care nu apuc sa ma misc asa cum as vrea au devenit putine dar mai frustrante.  Cateodata mai pierd focusul dar imi amintesc ca sunt pe un drum. Si vreau sa fiu mai bun ca ieri. 
Ieri am facut 75 de kilograme. Nici nu imi mai amintesc de cand nu am mai avut greutatea asta ... 
Mi-am prins un obicei sa ma joc prin oras. Cand urc cu liftul la titan ma ridic pe barele laterale si tin picioarele in L pana la 3. Cand merg la kineto la Universitate pe scarile rulante ma ridic in maini si tin picioarele sus cand urc si in L cand cobor. Sau turceste in aer. Intr-o zi o baba era sa cada din picioare Hi hi hi si-a facut cruce. Am zis mamaie nu e necuratul, e nebunul :))))))))))))) 
Ma mai doare una alta ca uneori fortez. dar merg inainte. Doamne ajuta. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu