marți, 12 noiembrie 2013

De ce si ce vreau

Sunt Dragne Iulian. Am facut sport de performanta
pana pe la 20 de ani. Fotbal, inot, arte martiale. Am fost o persoana activa. Apoi m-am lasat. Am descoperit biliardul si am devenit sportiv afiliat din 2002. 
Cam prin 2003 au inceput primele dureri de picior. Dure. 2 zile nu ma puteam misca din pat. Dupa 4 ani de cautari am fost diagnosticat cu spondilita anchilozanta. Toti doctorii mi-au spus sa fac doar miscari usoare, sa nu ridic, sa stau linistit. Pastile, si rabdare. Durerile erau tot acolo, ma chinuiau constant. Seri in care ramaneam fixat pe scaun, orice miscare fiind ingrozitor de dureroasa. In 2013, ajunsesem la 11-12 pastile pe zi si boala avansa. 36 de ani.  Din fericire am intalnit terapeutii care mi-au schimbat viata ... La Varuna mi s-au deblocat articulatiile si la scurt timp am inceput sa ma simt excelent. Pe langa terapie, beau multa apa si fac exercitii speciale de mobilitate.
Vazand ca merge bine am inceput sa merg la sala si de atunci nu ma mai uit inapoi. M-au inspirat oameni ca cei de la Bar Brothers si in special Lazar Novovic.
Am zis ca imi voi depasi limitele incepand cu acea zi. 20 de kg mai slab acum si pot deja sa fac multe lucruri care atunci erau de domeniul fantasticului. 
Acest blog este despre asta si tot ce fac sa imi depasesc limitele voi posta aici. Daca voi reusi sa inspir macar o persoana ar fi excelent. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu