luni, 16 decembrie 2013

O saptamana lejera

Saptamana trecuta am avut masterul la biliard si m-am concentrat mai mult asupra lui. Am facut acasa in fiecare zi cam 30 de minute in special de ardere bazate pe abdomen. Am ajuns o singura data la sala, unde am facut picioare la aparate ( cu preincalzire la bicicleta eliptica), cate 3 seturi de grupa, 8-10 repetari, pentru masa.
Apoi m-am jucat foarte mult la bari, pe tractiuni in toate formele apropiat, normal, departat si priza spre mine spre exterior.  Am inceput cu izometrii si apoi explozive jumatati ( adik nu ma lasam inapoi pana jos, doar jumatate ). Am bagat si abdomene tot agatat de bari. La fel am mers pe intensitate maxima si nu numar de repetari. O sauna dupa si deja am ars bine grasimea.
Pentru prima oara de cand am slabit, cantarul a aratat 74 de kg. Niceeeeeee !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu